بسم الله الرحمن الرحیم

تحریف کتاب شاهراه اتحاد توسط سایت العقیده

قسمت دهم

 

در این مقاله  بعضی از تحریفات  سایت العقیده از قبیل نسبت  دروغ به آقای قلمداران ، حذف عبارات ، افزودن کلمه و جملات و جابجائی واژه ها را ، بیان می کنیم . تذکر این نکته نیز ضروری می نماید که اگر کسی بخواهد توضیحی در مورد کلمه یا عبارتی بدهد ، بهتر است بیان خود را در پاورقی و یا داخل کروشه قراردهد تا رعایت در امانت مطالب بشود .

ناشر این کتاب اینترنتی با اضافه و یا حذف و یا تغییر کلمات ، اعتقادات خود را به جای اعتقادات آقای قلمداران به خواننده القاء می کند و اساساً در مقام تألیف کتاب دیگری به نام آقای قلمداران برای تبلیغ پررنگ مرام وهابیت خود می باشد .

روش ما برای بیان این گونه تحریفات در این مقاله به این صورت است که شماره صفحات کتاب را  به رنگ قرمز و قسمتهائی  را که سایت العقیده  به کتاب آقای قلمداران اضافه کرده است به رنگ سبز و بخش هائی از کتاب را که حذف شده با رنگ صورتی و توضیح خود را به رنگ آبی پر رنگ نشان داده ایم .

در بعضی از مواقع  ما عبارات  قبل و بعد  جملات تحریف شده  را ذکر کرده ایم و هدفمان از این کار مقایسه واضحتر و راحت تر جملات اصلی با عبارات تحریف شده می باشد .

البته ممکن است جابجائی یک و یا دو کلمه در بعضی مواقع ، خللی به اصل معنا و مفهوم وارد نسازد ، اما بر اهل فن و خردمندان پوشیده نیست که این کار از نظر اصول متعارف نگارش و استناد به منابع  دیگران ، هم قبیح است و هم مخالف امانتداری و صیانت کلام .

 ناشر وهابی می توانست با  قراردادن کلمات خود در گیومه  مبادرت به توضیح بیشتر عبارات آقای قلمداران بکند که البته این کار را نکرده است .

در جا هائی هم که علامت  *  ( ستاره ) گذاشته ا یم ، منظورمان توجه بیشتر به مطلب بوده است . دو ستاره ** نیز علامت اهمیت بالای مطلب می باشد .

ص 26 : این قسمت را سعودی به زیر نویس کتاب اینترنت اضافه کرده است .

قضيه كناره گيري انصار از بيعت با ابوبكر دروغي بيش نيست كه مورخان شيعي امثال مسعودي و يعقوبي آنرا نقل كرده اند و از نظر علمي هيچگونه ارزش سندي ندارد و بر همه روشن است كه انصار در سقيفه بني ساعده با ابوبكر صديق بيعت نمودند و بر بيعت خود پا برجا ماندند.    **

حتماً بر خوانندگان محترم روشن شده است که سخن راست یعنی آنچه در دستگاه وهابیت گفته شود و سند علمی نیز به معنای خط کشیدن بر آثار و منابع شیعی می باشد و حتماً تحقیق تاریخی هم یعنی تقطیع و حذف و اضافه و دگرگونی در کتب دیگران می باشد ، به نحوی که سایت العقیده کتاب دیگری را پس از مرگ نویسنده اش  برایش باز نویسی کند و علیرغم صراحت او در سنی نبودن او را در زمره سنی ها ، آنهم از نوع وهابی اش ، قلمداد کند . برای روشن شدن معنای " دروغ " به فضاحت قلمی سایت العقیده در تحریف کتاب بررسی نصوص امامت توجه کنید .

ص  35    : علامه أمینی در جلد دوّم «الغدیر»   **

حذف شده : علامه

تعجبی از سایت از خدا بی خبر العقیده نیست که در بازنویسی تحریف آمیز کتاب " بررسی نصوص امامت "  ،به  کسی مدال دانشمند بدهد و لقب علامه را از جلوی نام دیگری بردارد ، اگر چه این تحریف در نقطه مقابل قلم همان آقای قلمدارانی باشد که این سایت سلفی  سنگ او را برای اهداف منافقانه و شیطانی اش به سینه می زند .

پاورقی ص 37  : شگفت است که علامه أمینی به هیچ وجه إشاره نکرده‌اند .

حذف شده : علامه

ص  37 تمام اصحاب (مگر تعداد اندکی الا قلیلی نادر  که حداکثر تا چهل تن ذکر شده) به تمام تأکیدات و تأییدات أوامر إلهی پشت پا زده و در أمر زعامت مسلمین و خلافت پیامبر کوچکترین اعتنا و اشاره‌ ای به آن نکرده و به منتخب خداوند پشت کرده و خود، دست به انتخاب خلیفه زدند و ابتداء انصار و مردم مدینه سعد بن عباده را برای خلافت پیامبر ع  نامزد کرده و برای نیل به مقصود خود به فعالیت پرداخته ‌اند، آنگاه مهاجرین پیش آمدند و دلائل انصار را رد کرده و خود را به جانشینی رسول خدا، لایق‌تر و أولی شمرده و با احتجاجاتی که شرحش گذشت، مقام خلافت را حیازت و تصرف کردند و ابدا سخنی از علی ع ؛

اضافه شده : مگر تعداد اندکی

حذف شده : الا قلیلی نادر 

حذف شده : ع

شما خواننده محترم فکر می کنید که چرا سایت العقیده از عبارت علیه السلام در جلوی نام مبارک علی رنج می برد ، و حتی برای یک بار هم که شده می خواهد جلوه نورانی  سلام خداوند و ملائکه و انبیاء و شهداء و مؤمنین  کمتر در معرض دیدگان حق جویان قرار گیرد ؟

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید