بسم الله الرحمن الرحیم

تحریف کتاب شاهراه اتحاد توسط سایت العقیده

قسمت هشتم

 

سایت العقیده  از وحدت صحبت می کند ، اما در راستای شعار وحدت خود  دست به دهها مورد  تحریف از  کتاب آقای قلمداران می زند . آیا  باید به دیگر مطالب این سایت منحرف  اهمیت داد ؟  

 وحدت را تمام عقلا  می پذیرند و اگر افرادی در دین و مذهب و اعتقادات و عقاید با هم اختلاف دارند ، این اختلاف دلیلی برای دشمنی شخصی نمی تواند باشد .

 این مطلب در کشور ما هم صدق میکند . در کشور پهناور ایران اهل  سنت با شیعیان اختلاف عقیده دارند ولی این اختلاف دلیلی برای دشمنی و جنگ و خونریزی نمی باشد . تمام مسلمین در کشور ما در مقابل دشمن مشترک همانند  انگشتان یک دست می باشند و تفرقه اندازان را دفع می کنند. 

 هر عاقلی می داند که همه مذاهب مختلف با تمام اختلافات عقیدتی که با هم دارند همه بر حق نیستند و نمی توان گفت شیعه و اهل سنت با تمام فرقه هایشان و با همه اختلافاتشان همه بر حق می باشند .

یا هیچ یک بر حق نیستند یا حد اکثر یک گروه بر حق اند و باید آن گروه مشخص شود و این امر نه با ادعا بلکه با تحقیق و بررسی شناخته میشود .

 ناشر وهابی ادعا کرده است : 

   اما از پیروان و داعیان شیعة اثنی عشری مخلصانه و مجدانه خواهشمندیم که برای تحقق وحدت واقعی بین مسلمانان از لعنت و نفرین صحابة رسول الله  ( ص) دست بردارند

 در پاسخ می گوئیم

 1 – قران صحابی را که خدا و رسولش را اذیت کرده اند ، لعن کرده و بهتر است سایت وهابی العقیده کمی با قران آشنائی پیدا کند .

 2 - قطعا اسلام ده مدل نبوده و نیست و ما باید اسلام مان را ازچه کسی اخذ کنیم ؟

 ابابکر یا امیرالمومنین علی علیه السلام ؟ آیا اسلام معاویه و یزید همان اسلام رسول خدا است  ؟

 قران میفرماید :  ِقُلْ لاأَسْئَلُكُمْ عَلَيْهِ أَجْراً إِلاَّالْمَوَدَّة َفِي الْقُرْبى  ( 23 / شوری  )

 و رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند :

 ٌإنی تارک فِيكُمُ الثَّقَلَيْنِ مَا إِنْ تَمَسَّكْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا ابدا ِکَتابَ اللَّهِ و َعِتْرَتِي أَهْلَبَيْتِي و َإِنَّهُمَا لَنْ يَفْتَرِقَا حتی يَرِدَا عَلَيَّ الْحَوْضَ .

 در جای دیگر رسول خدا میفرمایند  : الْحَسَنَ وَ الْحُسَيْنَ سَيِّدَا شَبَابِ أ َهْلِ الْجَنَّةِ .

 شمر به دستور یزید ، حسین بن علی علیه السلام  و یارانش را سر بریده و زیر سم اسبان له میکند ، آنگاه  ناشر وهابی از شیعیان میخواهد ،  او را که کشنده فرزندان رسول خداست ، لعن نکنند .

 لعن بر دشمنان خدا ، یک حقیقت قرآنی است که نثار  دشمنان خدا و قران و رسول و اهلبیت مطهر او می گردد .

 این دعا ( لعن ) اگربحق باشد که عین صواب است و اگر بحق نباشد خداوند متعال  آنرا اجابت نمی کند .

 چرا سایت العقیده وهابی که خوراک مسموم به اهل سنت میدهد ، نمی گوید که معاویه اولین  کسی بوده که دستور لعن امیرالمومنین را صادر کرده است و این امر تا صد سال ادامه داشته است ؟

 چرا به یزید ایراد نمی گیرد که فرزندان رسول خدا را سر بریده است ؟

 چرا سایت وهابی  العقیده  گروه  القاعده و دیگر گروه های وهابی کشور خود را به دلیل کشتار شیعیان بیگناه در مساجد و مشاهد مشرفه محکوم نمی کند ؟

 اگر شیعه از تقریب بین مذاهب صحبت میکند ، به دلیل این است که  عقلا این کار را می پسندند .

 شیعه میگوید : اختلافات عقیدتی باید بر اساس عقل و علم و درایت حل شوند چرا سایت وهابی  العقیده  با این مرام مخالف است ؟

 اگر قرار باشد به بهانة وحدت و تقریب , بعضی مسلمانان ناآگاه و خوش نیت را از عقاید و باورهایشان منحرف کرده و از مذهب اهل سنت و یا شیعه دور کنند و به مذهب ضد قرانی وهابیت و سلفی گری  سوق دهند, مطمئن باشند که مسلمانان بالاخره از این برخورد غیر اخلاقی روی می گردانند و آنگاه همة تلاشها و زحمتهایشان بر باد خواهد رفت . به امید آنکه عقلای مذاهب اسلامی در فکر وحدت عملی و حقیقی مسلمانان باشند و جلو ی فعالیت های دشمنان دین و قران را بگیرند و وحدت و اتحاد هرگز با دشنام و اهانت و لعن و نفرین و تبلیغ بر علیه تشیع ممکن نخواهد شد .

 توصیه ما به گردانندگان سایت وهابی العقیده این است که از تبعیت راه  معاویه و عمر عاص و یزید دست بر دارند که هیچ عاقبتی بجز سیه روزی به دنبال ندارد .

 اکنون  باید پرسید که بقول خودتان شیعیان فعال عاطفی مخل اتحاد و وحدت واقعی اند یا وهابیانی که به تمامی فرق اسلامی نسبت شرک می دهند و جان و مال آنان را مباح کرده اند؟ براستی کدامیک از  این دو اعتقاد ، ویرانگر وحدت و اتحاد واقعی بین مسلمین است؟!!

 ما سوال میکنیم آیا تحریفات سایت العقیده  در این کتاب از صدق گفتار آنان خبر می دهد ؟

 چرا سایت  العقیده از اهل سنت با تعبیر  مسلمانان ناآگاه و خوش نیت اهل سنت   نام می برد ؟ آیا اتهام ناآگاهی به اهل سنت از نیت شوم تفرقه افکنی سایت وهابی  العقیده بر نمی خیزد ؟

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید